Elérhetőség: 1149 Budapest, Egressy út 5. Telefon: 221-6779 E-mail: budapest@dit.hu
A Digitáltechnika Kft. budapesti telephelyén 1996 óta működik márkaszervize. Nagy tapasztalattal és rövid határidővel vállaljuk Brother címkenyomtatók és irodatechnikai eszközök garancián túli (fizető) javítását.
Annak érdekében, hogy hosszú ideig elégedetten használja Brother készülékét, feltétlenül be kell tartani a készülék kezelésével kapcsolatos előírásokat, melyeket a termékek használati kézikönyve részletez.
Garancián túli javítás:
Vállaljuk Brother készülékek garancián túli javítását. A készüléket kellékekkel együtt kell behozni a szervizbe, a javítás díjára ajánlatot adunk az ügyfélnek.
A 49/2003 kormányrendelet értelmében a 15 napos javítási határidő csak irányadó, bizonyos esetekben (pl. a szerviz alkatrészre vár) bővíthető.
Általános javítási feltételek:
A javítást csak a szervizben tudjuk vállalni.
A szerviz a meghibásodott készülék javítására ajánlatot ad, mely 15 napig érvényes. A javítás megkezdésének feltétele a megrendelő részéről az ajánlat szóbeli vagy írásbeli elfogadása. A szerviz a javítás megkezdését előleg fizetéséhez vagy a díj és az anyagköltség előre történő megfizetéséhez kötheti.
Minden felhasznált alkatrész vagy részegység új vagy azzal azonos használati értékű. Eltérő megállapodás hiányában a lecserélt alkatrészek a szerviz tulajdonába kerülnek. A szerviz az általa felhasznált és beépített alkatrészek gyártási vagy anyaghibáira az alkatrész beépítésétől számított 6 (hat) hónapos jótállást vállal. A jótállás nem terjed ki a javító, karbantartó szolgáltatásra, a megrendelő által jogosulatlanul elvégzett karbantartási munkákból eredő hibákra, a megrendelő által biztosított szoftverre, ill. alkatrészekre, vagy helytelen használatra. A nyomtatók vonatkozásában az utántöltött/gyártott (nem eredeti) kellékek (tintapatron, toner) használatából eredő károkért a megrendelő tartozik kizárólagos felelősséggel.
A megrendelő a bevizsgálás díját abban az esetben is köteles megfizetni, ha a hiba nem javítható, vagy a megrendelő úgy dönt, hogy a szolgáltatás elvégzésére nem tart igényt.
A szerviz a javítás ÁFA-val növelt összegéről a munkalap alapján számlát állít ki. A fizetés módja készpénz vagy bankkártya, kivéve, ha a felek ettől eltérően állapodnak meg.
A kijavított terméknek az értesítéstől számított húsz naptári napot meghaladó késedelemmel történő átvétele esetén naponta nettó 300,-Ft tárolási költséget érvényesíthet a szerviz. Hat hónapot meghaladó átvételi késedelem esetén pedig jogosult az eszköz értékesítésére.